Comunicació de Crisi

Serveis

Vagues, acomiadaments, treballadors accidentats, clients intoxicats, incendis, retirada de productes, contaminació accidental, informacions negatives a les xarxes socials o a la premsa. La crisi pot arribar-nos en qualsevol moment. Anys i anys d’experiència i bona reputació, es poden perdre en una hora. No totes les crisis són iguals. Els orígens i les situacions poden ser molt diferents. La situació ens bloqueja i ens desborda.

Plans de Crisi

Saber què, com i quan comunicar és bàsic en una situació de crisi. Estar ben preparats per quan tinguem una crisi és molt important per minimitzar al màxim els riscos de la nostra organització. En aquestes situacions, no hi ha segones oportunitats.

Una auditoria prèvia amb un mapa de riscos, un pla de comunicació de crisi (protocols, comitè de crisi, portaveus, etc.) i una formació de comunicació per a portaveus serien la meva proposta. La prevenció i la preparació són les millors eines.

Formació de portaveus

Cal estar preparat davant d’una possible situació de crisi. Hem de respondre ràpidament i amb seguretat. Per això, cal assajar i practicar tècniques d’expressió i comunicació.

Us prepararé perquè quan us trobeu en una situació de crisi la vostra comunicació corporativa estigui a l’alçada de les circumstàncies i minimitzeu al màxim els problemes d’imatge i de reputació de la vostra empresa o institució. Us faré una formació de comunicació de portaveus adaptada a les necessitats individuals o de grup de la vostra organització que inclou exercicis de simulació.