Comunicació Corporativa

serveis

Estem en un món cada vegada més competitiu, amb entorns econòmics complicats i els canals d’informació i comunicació en un canvi constant. La credibilitat i la relació amb els clients, els treballadors, els accionistes, els mitjans de comunicació i els proveïdors són fonamentals. La gestió de la imatge i la reputació de les organitzacions són claus pel seu creixement i desenvolupament.

Elaboració de Plans de Comunicació

Heu de llançar un nou producte o servei? Voleu que es parli millor del vostre producte o marca? Tenir més presència en els mitjans de comunicació? Millorar la relació i comunicació amb els vostres treballadors i col·laboradors? Reforçar el atributs de la vostra marca? Ser un referent del vostre sector?

Aquests són alguns dels objectius que treballarem quan elaborem el pla de comunicació.

Estratègia de Comunicació

Hi ha empreses que tenen molt clar on volen anar i quin producte volen oferir i d’altres que, encara que tinguin molts anys d’experiència en el seu mercat, no saben o no tenen clar com aconseguir els seus objectius ni com comunicar-se amb el seu públic.

Amb una bona estratègia de comunicació és possible aconseguir els vostres propòsits empresarials.

Docència

Des de fa anys, sóc professor associat a la Universitat Pompeu Fabra (grau de Publicitat i Relaciones Públiques), a la Facultat de Comunicació Blanquerna de la Universitat Ramon Llull (grau de Periodisme/Comunicació corporativa i Relacions Internacionals) i a la Barcelona School of Management (UPF BSM).

Les assignatures que imparteixo són totes relacionades amb el món de la comunicació: comunicació corporativa, comunicació de crisi, estratègia de comunicació…